Jak kontaktovat paysafecard podporu?

Podporu paysafecard je k dispozici v češtině a kontaktovat ji aktuálně můžete dvěma způsoby. Podpora je dostupná v pracovní dny od 11 do 15 hodin.

Telefonická linka paysafecard aktuálně nefunguje. Využívat můžete e-mail a formulář uvedený níže.

Sháníte paysafecard kontakt? Na výběr je e-mail a webový formulář

Paysafecard infolinka již nefunguje

Paysafecard bylo dříve možné kontaktovat také telefonicky. Infolinka ale byla zrušena. Využít tak můžete pouze e-mail a kontaktní formulář.

Byl kupon zakoupen u nás?

Dotazy ohledně kuponů paysafecard, které byly online zakoupeny u nás, můžete směřovat také přímo na nás. O kuponech zakoupených u jiných prodejců bohužel nemáme přehled. Pokud je tak kupon zakoupený jinde nefunkční či nečitelný, je třeba se obrátit na prodejce, kde byl zakoupen. 

Nemáme také možnost spravovat váš účet myPaysafe (dříve my paysafecard). Pokud se vám tak do něj např. nedaří přihlásit, je třeba vždy kontaktovat přímo podporu paysafecard.

Jak vyplnit formulář na webu paysafecard

  1. Přejděte na stránku s kontaktním formulářem
  2. Ve formuláři zvolte Téma Záležitost.
  3. Dále napište vaši zprávu.
  4. Nakonec zadejte váš e-mail a v některých případech také uživatelské jméno vašeho účtu.
  5. Potvrďte, že nejste robot a formulář poté můžete odeslat.

Pomohl vám tento článek?