Jak kontaktovat paysafecard podporu?

Podporu paysafecard je k dispozici v češtině a kontaktovat ji aktuálně můžete dvěma způsoby.

Podpoře služby paysafecard není možné zatelefonovat.

Byl kupon zakoupen u nás?

Dotazy ohledně kuponů paysafecard, které byly online zakoupeny u nás, můžete směřovat také přímo na nás. O kuponech zakoupených u jiných prodejců bohužel nemáme přehled. Pokud je tak kupon zakoupený jinde nefunkční či nečitelný, je třeba se obrátit na prodejce, kde byl zakoupen. 

Nemáme také možnost spravovat váš účet my paysafecard. Pokud se vám tak do něj např. nedaří přihlásit, je třeba vždy kontaktovat přímo podporu paysafecard.

Jak vyplnit formulář na webu paysafecard

  1. Přejděte na stránku s kontaktním formulářem
  2. Ve formuláři zvolte Produkt - tj. zda se dotaz týká čistě paysafecard PINu, nebo účtu my paysafecard.
  3. Poté vyberete konkrétní Téma, kterého se dotaz týká.
  4. U některých témat je poté třeba vybrat ještě Záležitost.
  5. Dále napište vaši zprávu.
  6. Nakonec zadejte váš email a v některých případech také uživatelské jméno vašeho účtu.
  7. Potvrďte, že nejste robot a formulář poté můžete odeslat.

Pomohl vám tento článek?